Tuesday, January 25, 2005

Kenangan

Kata orang tempat beranak gik di ingat, tok gik tempat kelai. hahah sukati aku jak molah peribahasa. Tek aku browse website lamak aku. My very first blog pasal Sarawak. Kecintaan aku pada Sarawak aku pamerkan untuk tontonan umum pertama sekali di blog ya. Good to know yang blog ya masih functioning. Ada juak review - review match super League last season. Those were the days. Days yang kita digelar A SUPER LEAGUE OUTFIT. Tapi mun nombo oncet, jadi outfit liga perdana pun ok juak.
Posting - posting lamak aku megingatkan aku kepada kesensaraan kita begelar 'Ultra Bujang'. Gelaran nok aku dimpun declare kepada peminat setia pasukan Sarawak. Ada juak posting menceritakan perletakan jawatan Trevor James Morgan, pencapaian skuad SUKMA Sarawak dan macam - macam lagik lah. Kepada sesapa yang bermiant mok tanga boleh lah melawat

Sesungguhnya langit tak selamanya mendung. Sarawak akan kembali gah. When the time arrives we will celebrate the most. Jangan riso sahabat - sahabat Ultra Bujang aku nok lain. Pastikan kita paling kedepan untuk meraikan kejayaan ya kelak. We deserve that. That day will come, I promise you.
-ngap ajak!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home