Monday, October 11, 2004

I am feeling the heat

Bila season Sarawak berakhir awal (meaning to say every year lah), aku ada lebih kesempatan untuk main game. Baru - baru tok kuar Pro Evolution Soccer 4. Game yang aku tungu - tunggu. Ari Sabtu riya kazen aku beli FIFA 2005. Malam ya kamek duak main. Start jak game ya, first game nok nya try Arsena lawan ntah sapa lah bab Arsenal option paling first. Start - start jak, kamek duak tengagak. Aku lah, peruz aku sik pasti. Baruk start tanga gambar Reyes dan terngangak. Bila aku dah start main for the entire night, aku rasa kenak tampar. Producer FIFA 2005 dah tampar aku berkali - kali. Gia lah rasanya. Finally FIFA berjaya kuarkan something worthy untuk di tunggah cabaran kepada Konami's Winning Eleven or Pro Evolution Soccer. Aku masih rasa kenak tampar, tapi after a one night of sleep, aku berjaya waraskan diri. FIFA ya sik akan sebes Winning Eleven. Aku akan pastkan game tersorok jauh dalam album DVD aku or better yet, Peruz simpan kau jak game ya. :) Fir kelak zul pos cgek dvd a. Perlu rasa tamparan zul, huhu.

-ngap ajak!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home