Saturday, September 18, 2004

Harapan mengunung tinggi..

The last time aku tanga match Sarawak main di tanah Melaya tok, lawan SPB di Shah Alam for Liga Super and scorboard di atas adalah keputusan akhir match ya. Lepas menang 6-0 lawan Public Bank, Sarawak telah membuka kembali peluang untuk ke Suku Akhir. Tapi nurut kata abang Jalil kita, "Saya yakin Sarawak akan ke Suku Akhir." Coming from somebody yang yakin Sarawak akan kekal di Liga Super, hurm I'm very convident :)

Match malam tok di KL amat penting untuk Sarawak. Mun menar ada rasa ati mok main di q-final nothing less than a win is needed. KL baruk balit dari match kalah ngan Selangor riya therefore daknya mesti lah main bermati - matian untuk memastikan yang peluang daknya dimpun pun makin cerah.

Di Kuching 2 minggu lepas after leading 3-0 and crusing to victory, Sarawak let KL scored a goal by the end of first half, and letting them to catch up thus scoring 4 more in a phatetic 5-3 lost. Amat memalukan bagi seorang penyokong Sarawak.

Apa - apapun malam tok menjadi lembaran baru kepada kamek orang penyokong Sarawak di tanah melaya. For the first time mek orang berpeluang ke Stadium Cheras di KL tok. I'm not expecting anything less than a win.

ngap ajak!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home