Saturday, September 11, 2004

A week of joy


Mun macam tok tiap - tiap minggu, kurus aku kali. Aku gembira bila tanga Malaysia lawan China, banyak improvement. Aku gila, bila pagi tadik aku bukak news tanga result Sarawak - Public Bank. Takut KL Nightmare berulang kembali, Sarawak skor 6 kali mok pastikan sik dapat dikepong agik. Tahniah! I am proud of you guys!

Aku rasa cam paksa jilat ludah balit, Ramos adalah antara orang nok skor malam tek. Bukan main gik aku mencanang suroh kuda tua drop from the squad. Tapi malam tadik, menggantikan Eshun nya skor.

Air mata begenang, mun tok semi final Malaysia Cup, aik mata ku blinang. Pahang 2-2, Perak 4-2, Public Bank 6-0. There you have it top 4 Super League Sarawak boleh lawan sebenarnya. Apa masalah tak orang? Coba lah mbak cerita. Mun tak orang suma cerita paham mek orang. Sekda mek orang anak2. Boh takut ngan management. Padah jak. Bobby Chua, kau kapten you should say something. Kamek orang mok tauk kenak team mek orang kedak ada swiss jak. Mun menang, on lah swiss ya. Tapi season tok, macam kenak op jak switch ya sepanjang masa. Ada jangkanya dah on, macam ada orang op balit.(read:KL Nightmare)

Mohd Kemri Hemlet 37th, Rodrigo Anderson 39th, Robert Eshun 47th, 69th, Fernando Manuel Co 63rd, Ramos Sari 80th. Tok lah wira - wira malam tadik. For once, suma chances nok ada, semua di convert.

Sesuai dengan slogan ngap ajak, public bank kenak ngap malam tadik.

Tapi tok semua sik bermakna aku telah akur yang Sarawak telah pulih. Banyak lagi yang perlu dipolah. Ingat, Sarawak kalah 2 kali dah. So kemenangan tok, dah membukak grup tok wide open. Sekda agik dah favourite. Sik guna menang 15 juta kosong kah, mun lepas tok Sarawak kalah agik.

All the way guys, all the way!

-ngap ajak!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home