Tuesday, September 21, 2004

Loyal Fan

Aku ingat bila aku dah pindah dah tok, aku dah ilang the chunk of my 'loyal' reader. Tapi aku ada bukti that says otherwise.Read here. Thanks to Bujang Aloi. Mun ditakdirkan Sarawak main semifinal, aku turun Kuching. Kita jumpa di cya. Mun ditakdirkan lah. Ingin gilak aku temu ngan kau tok :)

Ada can kah? Lepas group stage tok, either Pahang ngan Kedah nantik kita. Public Bank lauk dikerja kita, Perak pun penah lauk dikerja kita, Pahang nasib jak sik kalah di Darulmakmur, Kedah bukan susah nei pun. Semi-final baruklah saingan sebenar bermula. Anak - anak Sarawak bukan sik teror, kurang konpiden jak. Jalil bukan sik teror, bengkeng gilak. Adakah dah sekda orang suroh Sapian masuk, baruk nak masukan Sapian.

All the way guys, all the way!

-ngap ajak!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home