Wednesday, December 22, 2004

the campaign kicks off tonight!

Kempen 100,000 ke Bukit Jalil aku akan bermula malam tok. Exactly seminggu dari ari tok next week Malaysia akan bedepan dengan Indon di Jakarta. First leg semi final Tiger Cup aku sikpat polah apa - apa. Aku sekda duit, aku sekda masa. 27,28 aku ada course DIM kat menara Tan & Tan. Taff luck, mun sekda course pun aku sekda duit. Sik kempang ati mok mintak duit mak bapak semata - mata mok pegi Jakarta. Tapi 2nd leg aku tauk aku boleh polah macam - macam. Selain dari hilangkan sora malam ya, aku boleh buat kempen. Kempen mok pastikan 100,000 orang ke Bukit Jalil malam ya. Kapsiti stadium 100,000 setakat tok nok paling ramey datang, mun kata berita harian betul lah 20,000 time lawan Thailand. Paling sedih time lawan Myanmar, penyokong Myanmar lebih ramey lagik.

Lawan Indon sik perlu kata lah, sik boh campur penyokong Malaysia, penyokong Indon ajak pun aku rasa dah penuh dah stadium. Untuk mengelakkan benda ya berlaku, aku mesti pastikan every seat yang available milik orang nok ada IC Malaysia. Orang nok akan menagis bila belagu 'NEGARAKU'. This is my part. Aku akan start kempen tok malam tok.

Regardless of apa result kat Stadium Utama Senayan minggu depan, 2nd leg is still under my control. Aku masih boleh tolong team negara aku.

The fastest way to reach everyone is through the net. Sebar - sebarkan lah berita tok. Copy aku pun banner kat debah tok, print, potostet kat opis den distribute kat post box rumah kedak orang polah iklan. Dari ari tok, potostet dikit - dikit. Dah dekat - dekat 1 aribulan kelak baruk kitak orang distribute. Sak suma orang sedar. Tolong sahabat Malaysia ku, sahutlah seruan ini. I'll do my part, aku akan cuba berkempen sedaya upaya. Kepada yang mok tulong, buat jak apa ku padah kat atas nun. Aduh lupak ku, sapa paham kelakar aku tok kat melaya tok, god demmit!

Sekpa - sekpa kelak ku polah posting general sekali lagik. Jangan biar penyokong Malaysia di perlekeh dan yang paling penting "JANGAN BIARKAN PLAYER KITA MAIN SIK BERTEMAN!"

Malaysia!!

1 Comments:

Blogger A said...

bola²...yeh yeh..

10:38 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home